Audit webu a technologií

Analýza stránek je detailním rozborem stránek nebo aplikace z mnoha úhlů s cílem najít všechna slabá místa prezentace a navrhnout jejich řešení.

  • Rozbor chování návštěvníků a plnění cílů
  • Uživatelská přívětivost a přesvědčivost
  • Kvalita SEO optimalizace
  • Technická kvalita stránek
  • Mobilní a responzivní verze stránek
  • Nastavení měření výkonu a cílů webu

Obsah a marketingová přesvědčivost

Obsah a jeho podání spolu s grafickou podobnou tvoří jeden z hlavních pilířů webových stránek. Kromě jeho přesvědčivosti je to hlavní potrava všech vyhledávačů a ty se na základě obsahu rozhodují, zda a komu vaše stránky nabídnout.

  • Struktura a logika stránek, hlavní a vedlejší menu
  • Kvalita textu, dikce, srozumitelnost a kontext informací
  • Přesvědčivost a důvěryhodnost stránek
  • Typografie, grafika a multimédia
  • Práce s promo a viditelností nabídky

Chování návštěvníků, použitelnost, konverze a cíle

Samotná návštěvnost nebývá zárukou úspěchu a někdy i drobné chyby odradí návštěvníky stát se zákazníky. Kontrola chování a plnění vytčených cílů hledá chyby v použitelnosti a přístupnosti a zvýší výkon webu na maximum.

  • Kontrola vstupních stránek a stránek s nejvíce odchody
  • Rozbor toku návštěvnosti po stránkách
  • Logika stránek a návodnost k plění požadovaných akcí
  • Cesta k cílům a přímost konverzního trychtýře
  • Sběr adres, kontaktů a formuláře

SEO – optimalizace pro vyhledávače

SEO optimalizace již dávno není o počtu klíčových slov. Málokdo si uvědomuje že rychlost načtení stránek, textová přesvědčivost popisu stránky a mnoho dalších je nejdůležitější součástí vyšší míry prokliku z vyhledávačů.

  • Vhodnost zvolených nadpisů a popisků stránek
  • Vzájemná provázanost stránek
  • Rozložení klíčových slov a frází
  • Počty odchozích a příchozích odkazů
  • Kontrola kvality zpětných odkazů a diverzifikace odkazujících frází
  • Odstranění duplicit, správné nastavení domény

Mobilní verze stránek pro tablety a mobilní telefony

Mobilní verze stránek je dneska nejen naprostá nutnost, ale je známým faktem, že stránky s vhodně řešenou variantou pro mobilní zařízení jsou upřednostňovány ve vyhledávačích.

  • Kontrola responzivní nebo mobilní verze webu
  • Navigace a struktura stránek
  • Objem a kontext předkládaných informací
  • Velikost a rychlost načítání stránek
  • Test zobrazení na vícero zařízeních

Kvalita řešení a kódu

Technické řešení a hlavně jeho nekonzistentnost je nejčastějším případem kdy web trpí „nevidelnými“ chybami, které dlouhodobě blokují navyšování návštěvnosti a v horším případě konverzi návštěvníkům.

  • Rozbor návštěvnosti a chování uživatelů
  • Technická analýza řešení
  • Kontrola onpage a offpage faktorů
  • Analýza struktury stránek a obsahu
  • Uživatelská přívětivost