Audit webu
Audit webu a technologií
Analýza stránek je detailním rozborem stránek nebo aplikace z mnoha úhlů s cílem najít všechna slabá místa prezentace a navrhnout jejich řešení.
Obsah a marketingová přesvědčivost
Obsah a jeho podání spolu s grafickou podobnou tvoří jeden z hlavních pilířů webových stránek. Kromě jeho přesvědčivosti je to hlavní potrava všech vyhledávačů a ty se na základě obsahu rozhodují, zda a komu vaše stránky nabídnout.
Chování návštěvníků, použitelnost, konverze a cíle
Samotná návštěvnost nebývá zárukou úspěchu a někdy i drobné chyby odradí návštěvníky stát se zákazníky. Kontrola chování a plnění vytčených cílů hledá chyby v použitelnosti a přístupnosti a zvýší výkon webu na maximum.
SEO – optimalizace pro vyhledávače
SEO optimalizace již dávno není o počtu klíčových slov. Málokdo si uvědomuje že rychlost načtení stránek, textová přesvědčivost popisu stránky a mnoho dalších je nejdůležitější součástí vyšší míry prokliku z vyhledávačů.
Mobilní verze stránek pro tablety a mobilní telefony
Mobilní verze stránek je dneska nejen naprostá nutnost, ale je známým faktem, že stránky s vhodně řešenou variantou pro mobilní zařízení jsou upřednostňovány ve vyhledávačích.
Kvalita řešení a kódu
Technické řešení a hlavně jeho nekonzistentnost je nejčastějším případem kdy web trpí „nevidelnými“ chybami, které dlouhodobě blokují navyšování návštěvnosti a v horším případě konverzi návštěvníkům.